vineri, 11 februarie 2011

Ma apuc de facut gogosi

Pentru ca patru deputati PDL au inaintat un proiect de lege (haha, un proiect..) pentru desfiintarea autorizatiilor de constructie, "respectarea a unuia din cele 10 proiecte tip", adica desfiintarea meseriei de arhitect. Adica 2 ani de mediatii, 6 ani de facultate, 2 ani de practica plus inca 4 ani in campul muncii se duc pe apa sambetei. Multumesc! Multumesc partidului! Multumesc din suflet conducatorilor!
Draga Sandi, va trebui sa faci unul din cele 10 proiecte tip, casa ta e altfel decat am gandit-o noi, de fapt are dormitoare de 2,6x2 ca la tine la bloc acolo pe Saturn.
Draga Matei, presupun ca o sa cantam impreuna de aici incolo, pe la nunti, botezuri, revelioane, nopti de poker in care noi n-o sa venim cu banii, ci norocosii aia de ingineri-calculatoristi care au reduceri la impozite.
Cam asta e. Am gresit. Ma iertati.
Tocmai mi-am adus aminte ca bunicul meu a iesit din armata dupa razboi cand au venit comunistii la vreo 30 de ani si s-a apucat de drept. Poate nu e prea tarziu nici pentru mine. La fara frecventa, la o facultate privata de mana a zecea deprin Dorohoi, cu promisiunea ca o sa candidez si eu cu visul sa ajung parlamentar ca sa popescu si eu pe unii si pe altii in numele "climatul socio-economic foarte dificil".
Avand in vedere ca azi mi-am pierdut si telefonul cu toate numerele clientilor, inginerilor, etc, mai are rost sa-mi iau altul?

4 comentarii:

  1. cum adica, dar nu stabilisem ca sunt de 2,6x2? de ce ii mai facem etaj atunci daca nu arata ca la bloc?
    ma rog, stii cumva daca intre alea 10 modele e ceva misto, coolhouse gen?

    stai ca te sun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa fiu eu neaparat carcotasul: daca meseria asta este necesara doar cand exista o obligativitate prin lege atunci mai bine ca sa se scoata obligativitatea asta. Macar nu o sa mai treaca si altii prin atatia ani de studiu ca sa faca ceva nenecesar. Zic asa doar fiindca te-ai luat de ingineri bre:).

    RăspundețiȘtergere
  3. da, am vazut si dafina s-a atacat. va dau un link cu cateva din proiectele tip ale celor care au "construit" deja: http://cashidelucs.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ce se poate face dintr-un apartament :), reconfigurat de Arhitect si Designer:

    http://www.anuntul.ro/anunt/Unirii-Nerva_Traian_3_Camere_Decomandat_supraf._90_mp_imbunatatiri_de_70.000_..._3559956

    http://www.anuntul.ro/media/foto/large/1/5/2011/2/15/3659717.jpg
    http://www.anuntul.ro/media/foto/large/1/5/2011/2/15/3659719.jpg

    RăspundețiȘtergere