duminică, 18 octombrie 2009

Urmarirea

Am plecat azi cu 330 de la Arcul de Triumf pana la Piata Iancului spre birou. Cu o statie inainte de ultima, adica Pache Protopopescu, o masina a tamponat usor (cred) autobuzul. Nu ne-am dat seama ce s-a intamplat (noi, calatorii tristi) pentru ca a fost doar un sunet scurt toc-poc. Dar masina a fugit de la locul faptei si autobuzul, cu calatori, a luat-o dupa ea. Am ajuns pana la Foisor (cu viteza nebuna, si aici m-am gandit sa-l rog pe sofer sa ma lase sa cobor pentru ca eram mult mai aproape de birou), si apoi iar in sus pana cand autobuzul a oprit in fata masinii delicvente. A fost foarte misto, mai ales ca abia atunci am inteles ce se intamplase (calatorii credeau ca a luat-o aiurea soferul). La multi ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu