joi, 4 martie 2010

Catavencu, am infrant!

Am inceput blogul cu postarea despre Catavencu. Iata ca dupa sase luni de necumparare (partial, pentru ca am luat vreo 3-4 numere, dupa alegeri ca sa aiba ceva bani de sarbatori), chiar eu am reusit sa produc o schizma la ziar. Pleaca partea tanara + Mircea Toma, raman editorialistii-actionari. Nu conteaza prea mult.
Ce e interesant e unul din motivele despartirii : Rosia Montana. Un subiect pe care nu prea poti sa-l apuci. dl Toma acuza ca nu a fost lasat sa scrie impotriva proiectului, IT Morar raspunde ca dl Toma si ONG-ul lui erau platiti sa faca campanie anti-proiect. Oricum ar fi, ONG-uri si oameni sunt platiti de ambele parti (desi, nu prea inteleg cine - in sensul capitalist - ar avea de castigat ceva din ne-realizarea proiectului). Cert e , ca va castiga , cel la care "sistemul a functionat mai bine", dupa numararea voturilor din-afara granitelor.
Si asa am impuscat doi iepuri intr-o postare. Pentru dumneavoastra, a raportat un infractor-comunist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu