miercuri, 25 noiembrie 2009

Comunism progresiv

In Almada, vis-a-vis de Lisabona, am fost pentru concertul Porcupine Tree (8.5/10). Am ajuns cu taxiul pe autostrada pe langa Isus (varianta mai mica a celui din Rio de J), am scos cu greu bani (bancomatele functioneaza greu), am fost la concert (in deschidere, surpriza a fost Stickmen (7.5/10), un proiect al lui Tony Levin de la King Crimson, Peter Garbel si Liquid Tension Experiment). Concertul a fost brici si perfect(Steven W e un mic fuhrer in formatie). Ne-am intors cu un ferry pe la 2 noaptea.
Partea ce mai interesanta a venit dupa cateva zile, cand am aflat ca Almada are primar comunist. Oraselul este considerat a fi o mica insula pentru muzica alternativa, evenimente culturale underground pentru tineri. In anii 70, Portugalia era in pragul de a trece la comunism, stopat (nuantat) de o intervenite din partea americanilor (mai precis Henry Kissinger) pentru "democratizare".
E interesant cum comunismul revine, se reinventeaza. Probabil ca ei vor legaliza prostitutia si drogurile (pentru ca sunt atei). O lume egala, pentru tineri, fumam, cantam, bancomatele nu merg.
Viva la revolucion. Sau nu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu