miercuri, 11 noiembrie 2009

Lupul la Rumania, mei

In Adevarul se spune ca "Josef Kunz, parlamentar de extremă-dreaptă, a propus ca lupii din Elveţia să fie trimişi în România şi Bulgaria ". Aparent e o problema acolo, lupul trebuie retrogradat de la "specie strict protejata" la "specie protejata" ca sa fie impuscat mai usor de autoritatile ce se plang ca el dauneaza grav hotelurilor, partiilor de ski, vacilor mov si bancilor pline cu banii celor care n-au supravietuit cu ocazia Holocaustului.
De fapt, deputatul spune ceva de genul "Trimiteti lupii in Romania sa-i vanez eu cu mustaciosul ala de ruman".
(PS: Nici un lup nu a fost ranit in cadrul acestui blog.)

4 comentarii:

  1. asta imi aminteste de un banc cu politisti.

    un politist de la circulatie oprea oameni si dupa ce ii legitima le le facea tot felul de glumite "inteligente" gen si tragi elefantelul de picioruse si scoate pula ...
    Unul din dinte pacaliti s-a antrenat cu o gluma pentru politist - dupa legitimare ii arata o poaza cu o haita de lupi si il intreba pe ce vede - "o haita de lupi" la care raspunsul - "in cur sa ma pupi".
    Omul tot repeta gluma in cap ( in cursa ma pupi, in cur sa ma pupi ...); e oprit la locul bine stiut, se legitimeaza si repede i-o ia inainte politistului si intreaba
    "ce vezi in poza?"
    "o haita de lupi"
    "sa ma pupi in cur..."

    deci domnule Josef Kunz acum stiti ce trebuie sa faceti

    RăspundețiȘtergere
  2. povestea sta s-o scri la tine pe blog, mei Vasile!

    RăspundețiȘtergere
  3. mei Anonim, dar ce prompt ai fost

    RăspundețiȘtergere